Жизнь — это четки, составленные из мелких невзгод, и философ, смеясь, перебирает их

Previous Entry Share Next Entry
Бізнес і мова
comte_delafere
У компанії , яка є моїм поточним місцем роботи (одразу скажу, що вона - зовсім маленька), типічний для нашої країни мовний breakdown: для більшості співробітників рідна мова - російська. Є співробітники, рідна мова яких - українська, але з клієнтами вони розмовляють російською під лозунгом: "клиенту всегда должно быть удобно". Коли ж я розмовляю з клієнтами українською мовою, то нариваюсь на здивування зі сторони колег, а інколи - на зроблені несміливим голосом пропозиції: "слухай, може, ти на російську перейдеш, коли ми будемо клієнта пітчити?".

Панове-бізнесмени і всі причетні до продажів і переговорів з клієнтами ваших компаній, як ви вважаєте: клієнт, дійсно, завжди правий, і має першочергове право вибору? Навіть, у мовному питанні?    

?

Log in